Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Rozvíjení metakognitivních strategií žáka I. stupně v prostředí pedagogiky Montessori
Šejnohová, Daniela ; Mazáčová, Nataša (vedoucí práce) ; Kargerová, Jana (oponent)
Ve své diplomové práci jsem se zabývala rozvojem metakognitivních strategií u žáků prvního stupně v prostředí Montessori pedagogiky. První část práce měla za úkol celou tuto problematiku ukotvit do širšího kontextu současné pedagogické situace s respektováním požadavků, které klade Rámcový vzdělávací program. Ve druhé části práce jsem charakterizovala oba jevy - metakognitivní strategie i klíčové aspekty Montessori pedagogiky. Tuto charakteristiku jsem provedla na základě analýzy dostupné literatury. Závěrečná část teorie pak byla věnována syntéze obou oblastí. Z této syntézy vyplynulo jejich harmonické propojení a značná komplementárnost. V této části jsem se také věnovala odhalení některých problémů, se kterými se pedagogové setkávají v praxi, a pokusila jsem se nastínit možné cesty k jejich řešení - podle zkušenosti z vlastní pedagogické praxe. Empirická část práce odhaluje způsoby uvádění metakognitivních strategií do pedagogické práce a představuje několik "příkladů dobré praxe".
Rozvíjení metakognitivních strategií žáka I. stupně v prostředí pedagogiky Montessori
Šejnohová, Daniela ; Mazáčová, Nataša (vedoucí práce) ; Kargerová, Jana (oponent)
Ve své diplomové práci jsem se zabývala rozvojem metakognitivních strategií u žáků prvního stupně v prostředí Montessori pedagogiky. První část práce měla za úkol celou tuto problematiku ukotvit do širšího kontextu současné pedagogické situace s respektováním požadavků, které klade Rámcový vzdělávací program. Ve druhé části práce jsem charakterizovala oba jevy - metakognitivní strategie i klíčové aspekty Montessori pedagogiky. Tuto charakteristiku jsem provedla na základě analýzy dostupné literatury. Závěrečná část teorie pak byla věnována syntéze obou oblastí. Z této syntézy vyplynulo jejich harmonické propojení a značná komplementárnost. V této části jsem se také věnovala odhalení některých problémů, se kterými se pedagogové setkávají v praxi, a pokusila jsem se nastínit možné cesty k jejich řešení - podle zkušenosti z vlastní pedagogické praxe. Empirická část práce odhaluje způsoby uvádění metakognitivních strategií do pedagogické práce a představuje několik "příkladů dobré praxe".

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.